(Strategisch) Adviseur Zorgverkoop (24-36 uur) – Regio Rotterdam en/of Amsterdam

Wat ga je doen binnen deze functie?
De afdeling verkoop bestaat uit de manager zorgverkoop, adviseurs zorgverkoop, verkoopassistent(en) en een marketingmedewerker. Als (Strategisch) Adviseur Zorgverkoop werk je voor één of meerdere regio’s, zorgcentra en zorgverzekeraars en bouw je een netwerk op met gemeenten, ketenpartners en zorgverwijzers. Bij deze partijen breng je ons producten- en dienstenaanbod onder de aandacht en probeer je deze te verkopen. Vanwege de inhoudelijke focus werk je nauw samen met de inhoudelijke managers.

Je draagt zorg voor het realiseren van acquisitiedoelstellingen en het vergroten van de bekendheid van ons producten- en dienstverleningsaanbod.
• Daarvoor onderhoud je contacten met gemeenten, zorgverzekeraars, opdrachtgevers en ketenpartners in de regio. Je breidt dit netwerk verder uit en fungeert als eerste aanspreekpunt met betrekking tot het producten- en het dienstverleningsaanbod.
• Je voert verkoopgesprekken en onderhandelingen en stelt offertes, zorgcontracten en/of zorgarrangementen op.
• Je bent de spin in het web bij jeugdaanbestedingen en adviseert daarin de manager zorgverkoop en de Raad van Bestuur ten aanzien van strategische keuzes in de aanbesteding.
• Je verzamelt en analyseert marktinformatie en klantgegevens, signaleert knelpunten in de dienstverlening en (nieuwe) behoeften en vernieuwingen in de zorgmarkt.
• Je doet voorstellen op basis van klantwensen voor aanpassing en/of uitbreiding van het producten-, zorgarrangementen- en dienstverleningsaanbod aan de manager.
• Je ondersteunt het interne proces bij allerhande operationele vragen voortkomend uit de contracten. Je werkt daarin nauw samen met de afdeling Process support en Finance.

In principe zal de regio Rotterdam en/of Amsterdam leidend zijn in je werkzaamheden echter kan nader in overleg bepaald worden welke regio’s, zorgcentra en zorgverzekeraars door jou bediend worden.

Naar wie zijn we op zoek:
• We zijn op zoek naar iemand met ervaring in deze functie of rol in eenzelfde soort organisatie.
• Je hebt kennis van volwassen- en/of jeugd producten, de financieringsstructuur en de politieke context in de zorg en de belangen van zorgketens.
• Je beschikt over diplomatieke vaardigheden om in de politieke context in bijeenkomsten te acteren en mee te discussiëren.
• Je kunt zelfstandig werken en toont initiatief bij het leggen en onderhouden van contacten met gemeenten, opdrachtgevers en ketenpartners in de regio. Hierbij heb je uitstekende sociale, commerciële en onderhandelingsvaardigheden en overtuigingskracht.
• Je bent stressbestendig, kunt omgaan met pieken in deadlines en kunt goed het overzicht bewaren.

Wat wij jou bieden:
Je komt te werken in een team van andere adviseurs zorgverkoop met veel inhoudelijke kennis. Mocht je deze functie willen combineren met het werken als behandelaar, is dit een mogelijkheid. Je kunt jezelf ontwikkelen in deze functie en krijgt hiervoor de nodige ondersteuning passend bij je functie en je ervaring. De regio waar je voor gaat werken wordt in onderling overleg bepaald. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-GGZ. De functie is ingedeeld in salarisschaal 60/65 (minimaal €3026,- en maximaal €5553,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband).

Word jij onze nieuwe collega? 
Word je enthousiast van het lezen van deze vacature? Aarzel dan niet en stuur ons je sollicitatie! Wil je eerst meer informatie of heb je nog vragen, dan staat Marieke Kavelaars, Manager Marketing & Sales (GZ psycholoog/psychotherapeut), je graag te woord. Ze is te bereiken via 06-51485327.

De Viersprong – De werkgever die je verder brengt 
Wij zijn een hoogspecialistische organisatie die aan volwassenen en jeugdigen effectieve behandelingen op het gebied van persoonlijkheidsstoornissen en gedragsproblemen biedt. Onderzoek, innovatie en kennisoverdracht staan hoog in het vaandel, door energie te steken in wetenschappelijk onderzoek ontwikkelen we steeds doelmatigere behandelingen. We zijn TOPGGz gecertificeerd en geloven dat onze medewerkers het verschil maken. Trots zijn we dan ook dat onze medewerkers ervoor hebben gezorgd dat we het keurmerk ‘Beste Werkgever 2019-2020**’ hebben gekregen. Blijf jij, net als wij, zoeken naar mogelijkheden en ben je ook nooit uitgeleerd? Dan zoeken we jou. Meer informatie over ons vind je op www.deviersprong.nl en Linkedin.
De Viersprong verlangt van een nieuwe medewerker bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag.

Solliciteren Stuur door naar een vriend