Facilitair Coördinator – Halsteren

Ben jij onze ogen en oren voor onze locaties en ga jij voor optimale dienstverlening? We zoeken voor onze locatie in Halsteren een Facilitair Coördinator! De afdeling Facilitaire Dienst draagt zorg voor het optimaal ondersteunen en faciliteren van het primaire bedrijfsproces. De dienstverlening wordt gekenmerkt door een goede en snelle service, proactief handelen, professionaliteit, flexibiliteit en verantwoordelijkheid binnen de eigen taakvervulling. 

Wat ga je doen binnen deze functie? 
In deze rol als Facilitair Coördinator ga je aan de slag om samen met de medewerkers de dagelijkse werkzaamheden te coördineren en uit te voeren. Daarnaast maken we graag gebruik van je expertise m.b.t., advies en deelname aan diverse projecten.  Je ondersteunt de Manager Service Organisatie bij alle uitvoerende taken. Tevens geef je hem adviezen op tactisch en strategisch niveau met als doel een steeds verbeterde zorg van de facilitaire dienstverlening. 

Concreet ga je o.a. het volgende doen: 

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers van de Facilitaire Dienst. 
  • Je bewaakt de inhoudelijke uitvoering, voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden, zoals b.v. de schoonmaak, en stemt deze af met betrokkenen en leveranciers. 
  • Je onderhoudt contacten met collega’s  en leveranciers over de planning, uitvoering en afwerking van facilitaire werkzaamheden. 
  • Je coördineert en leidt de toegewezen facilitaire projecten en bent eerste aanspreekpunt voor projectleden en betrokkenen. 
  • Begeleidt en coördineert verbouw- en nieuwbouw werkzaamheden, gebouwenbeheer en de uitvoering van het meerjaren onderhoudsplan. 
  • Mede verantwoordelijk voor interne en externe communicatie vanuit de facilitaire dienst, dienstverleningsovereenkomsten (SLA’s) en verbeteringen. 

 

Naar wie zijn we op zoek? 

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau, een opleiding bij voorkeur op facilitair gebied en hebt een aantal jaren werkervaring met facilitaire dienstverlening; 
  • Je bent procesmatig sterk en hebt kennis van facilitaire processen en SLA’s;  
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en hebt overtuigingskracht; 
  • Je beweegt makkelijk binnen diverse lagen binnen een organisatie en beschikt over organisatiesensitiviteit; 
  • Als persoon ben je te kenmerken als proactief, dienstverlenend en oplossingsgericht. Je kan goed zelfstandig werken, maar bent tegelijkertijd behulpzaam, klantvriendelijk en flexibel;   
  • De standplaats is Halsteren, maar omdat je regelmatig naar andere locaties moet reizen, dien je in bezit te zijn van een rijbewijs;
  • Je bent in bezit van een BHV-certificaat of bereid dat te behalen. 

 

Wat wij bieden jou bieden: 

  • Een salaris conform CAO-GGZ. Inschaling wordt bepaald aan de hand van relevante opleiding en werkervaring. 
  • 8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld. 
  • Een contract voor 32 uur per week. 
  • Jaarlijks €500,- (bruto bij fulltime dienstverband) te besteden aan extra salaris, opleiding of verlof. 
  • Je komt te werken op onze vestiging in Halsteren. 
  • Een boeiende, uitdagende en dynamische functie in een professioneel team .
  • Een dynamische organisatie met een grote maatschappelijke waarde, een organisatie die groeit en ontwikkelt. Kies je voor de Viersprong dan kies je bovendien voor een organisatie, waar ruimte is voor ontwikkeling, initiatief, ambitie en creatieve ideeën. 

 

Word jij onze nieuwe collega? 
Enthousiast geworden? Aarzel niet en solliciteer! Reageren kan tot en met 26 juli. 
Wil je eerst meer informatie of heb je nog vragen? Ludo Franken, Manager Serviceorganisatie a.i, , staat je graag te woord. Hij is bereikbaar via 06-16068335. 

 

Werken bij de Viersprong, een heel goed idee! 
De Viersprong is op het gebied van onderzoek en behandeling van persoonlijkheidsstoornissen en gedragsproblemen kundig en innovatief. We zijn nieuwsgierig naar en betrokken bij de nieuwste ontwikkelingen op ons vakgebied en we zetten ons actief in om onszelf en onze behandelprogramma’s te verbeteren en de kwaliteit van leven van patiënten met ernstige problemen in persoonlijkheid, gedrag en gezin naar een hoger niveau te brengen. De opgebouwde kennis en ervaring delen we met andere GGZ instellingen. Meer informatie over ons vind je op www.deviersprong.nl  en Linkedin. 

 

De Viersprong verlangt van iedere nieuwe medewerker bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag. 

 

Solliciteren Stuur door naar een vriend
Chat openen
Hallo, Ben je opzoek naar iets specifieks? Misschien kunnen wij je ergens mee helpen?