Communicatieadviseur (28 uur) – Halsteren

Wat ga je doen binnen deze functie?
Je gaat ons communicatie- en marketingbeleid verder ontwikkelen, implementeren en uitvoeren. Hierin adviseer je de Raad van Bestuur, het management en medewerkers op het gebied van interne, corporate en externe (marketing)communicatie. Concreet ga je het volgende doen:
• In samenspraak met de managers signaleer je waar communicatie nodig is en haal je nieuws op uit de organisatie. Je deelt relevante content via intranet, de website, social media en middels nieuwsbrieven voor verwijzers. Ook stimuleer je afdelingen en zorgcentra om zelf nieuws te maken en social media in te zetten.
• Je ondersteunt projecten met communicatie en marketing. Je maakt hiervoor de nodige plannen
en zorgt dat deze worden uitgevoerd. Hiervoor verzamel je informatie en onderhoud je contact met de projectverantwoordelijken;
• Je zorgt voor nieuwe communicatiemiddelen en zorgt dat bestaande middelen zoals webpagina’s,
factsheets en folders actueel blijven;
• Je beheert samen met de marketingadviseur intranet, de website en het CRM-/relatiebeheersysteem;
• Je bewaakt de huisstijl en bent perscontactpersoon.

Je maakt onderdeel uit van de afdeling Marketing, Communicatie en Sales. Naast jou bestaat dit team uit de manager MC&S, 4 accountmanagers, 3 medewerkers binnendienst, 3 medewerkers klantburo, een marketingadviseur en een management assistent.

Deze functie biedt volop mogelijkheden tot eigen initiatief. Je bent zichtbaar in de organisatie en werkt nauw samen met collega’s in uiteenlopende functies en disciplines.

Naar wie zijn we op zoek?
• Je hebt een HBO opleiding op het gebied van Communicatie of vergelijkbare kennis en ervaring. Ook heb je enige jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
• Je bent niet alleen goed in het redigeren en begrijpelijk maken van teksten, maar je hebt ook gevoel voor goed beeldmateriaal, SEO, google analytics en andere technieken die helpen onze doelgroepen zo goed mogelijk te bereiken;
• Je wilt doorgroeien als communicatieprofessional door in de dynamische zorgmarkt een belangrijke bijdrage te leveren in de verdere ontwikkeling en groei van onze organisatie. Je bent daarom nieuwsgierig naar de ontwikkelingen in de GGZ, signaleert knelpunten en neemt initiatieven voor het verbeteren van het huidige beleid;
• Je bent creatief en in staat om met beperkte middelen veel voor elkaar te krijgen;
• Je bent integer en betrouwbaar bij het omgaan met vertrouwelijke bedrijfsinformatie.

Wat wij bieden
We bieden je een interessante functie binnen een succesvolle topklinische zorgspeler in de GGZ. In deze functie hebt je te maken met zowel beleid als uitvoering en je richt je op een breed palet aan doelgroepen waaronder het management en medewerkers in de organisatie, huidige cliënten, nieuwe cliënten en hun verwijzers en andere belangrijke stakeholders in de GGZ, zoals gemeenten. De functie is daardoor erg divers. Je krijgt de ruimte om proactief te werken en nieuwe ideeën aan te dragen en uit te voeren binnen een inspirerende werkomgeving met talentvolle collega’s. Arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-GGZ. De functie is ingedeeld in functiegroep 55, salariëring is afhankelijk van opleiding en werkervaring (minimaal €2607,- en maximaal €4218,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband). Je begint met een aanstelling voor bepaalde tijd, met de intentie dit bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste aanstelling.

Word jij onze nieuwe collega?
Ben jij degene die zich in dit profiel herkent en denkt “ja, dit wil ik!”. Solliciteer dan op deze vacature! Wij zien je brief en CV graag tegemoet. Wil je eerst meer informatie of heb je nog vragen, dan staat Marieke Kavelaars, Manager Marketing & Sales, je graag te woord. Ze is te bereiken via 088-7656730.

De Viersprong – De werkgever die je verder brengt 
Wij zijn een hoogspecialistische organisatie die aan volwassenen en jeugdigen effectieve behandelingen op het gebied van persoonlijkheidsstoornissen en gedragsproblemen biedt. Onderzoek, innovatie en kennisoverdracht staan hoog in het vaandel, door energie te steken in wetenschappelijk onderzoek ontwikkelen we steeds doelmatigere behandelingen. We zijn TOPGGz gecertificeerd en geloven dat onze medewerkers het verschil maken. Trots zijn we dan ook dat onze medewerkers ervoor hebben gezorgd dat we het keurmerk ‘Beste Werkgever 2019-2020**’ hebben gekregen. Blijf jij, net als wij, zoeken naar mogelijkheden en ben je ook nooit uitgeleerd? Dan zoeken we jou. Meer informatie over ons vind je op www.deviersprong.nl en Linkedin.

De Viersprong verlangt van een nieuwe medewerker bij indiensttreding een verklaring Omtrent Gedrag. 

Solliciteren Stuur door naar een vriend