Vind jij privacy, kwaliteit, veiligheid en recht belangrijk? En wil je collega’s hierover adviseren, coachen, informeren en ondersteunen? Dan ben jij wellicht de teamspeler die we zoeken!
Jouw nieuwe afdeling:
Wij bieden een uitdagende functie bij het bestuursbureau. Deze dynamische afdeling bestaat uit een jurist, beleidsadviseurs, communicatieadviseurs, bestuursassistenten en de ambtelijk ondersteuners van de medezeggenschapsorganen. De manager bestuursbureau is bovendien bestuurssecretaris. We ondersteunen de raad van bestuur op het vlak van het juridisch-, kwaliteits- en veiligheidsbeleid. Dit doen we o.a. door het signaleren en vertalen van in- en externe ontwikkelingen naar beleidsvoorstellen. Ook voeren we interne controles uit. Verder adviseren we op het gebied van corporate communicatie om de zichtbaarheid en herkenbaarheid van de Viersprong te vergroten en ondersteunen we de ondernemingsraad, de cliëntenraad en de specialistenstaf.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt de beleidsadviseurs met divers takenpakket op het gebied van privacy, kwaliteit, veiligheid en juridische zaken. Je faciliteert de beleidsadviseurs. Daarnaast ondersteun en informeer je de specialistenstaf. Je ondersteunt en informeert de (leden van de) specialistenstaf, zodat deze op een zo optimaal mogelijke manier haar medezeggenschap kan uitoefenen. De specialistenstaf bestaat uit een afvaardiging uit het Klinisch Psychologenoverleg (KP-overleg) en de Vereniging Medisch Staf (VMS) die gemandateerd zijn deel te nemen aan het overleg met de raad van bestuur. Zij vertegenwoordigen de professionele belangen van de psychiaters en klinisch psychologen die binnen de Viersprong werkzaam zijn.
– Je bewaakt het overzicht bij complexe dossiers van beleidsadviseurs, volgt acties op en zoekt deelvragen uit;
– je ondersteunt de bestuurssecretaris bij het opvolgen van de jaarplancyclus en verbetercyclus;
– je adviseert leidinggevenden en medewerkers over juridische vraagstukken binnen bestaand beleid.
Denk bijvoorbeeld aan de toepassing van cliëntenrechten en beroepsgeheim;
– je hebt een coördinerende rol in de afhandeling van incidenten, calamiteiten en klachten;
– je zorgt dat handboeken, werkinstructies, procedures en protocollen actueel blijven;
– je ondersteunt en/ of adviseert organisatie brede commissies en/of projecten;
– je ondersteunt leden van de specialistenstaf bij de uitvoering van hun taken.
Dit doe je door bijvoorbeeld het dossier inhoudelijk voor te bereiden;
– je organiseert vergaderingen voor de specialistenstaf, zorgt voor de agenda, voorbereiding en verslaglegging.
Naar wie zijn we op zoek?
• HBO werk en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van juridische dienstverlening of beleid en organisatie;
• Bekendheid met of interesse in Veilig Incidenten Melden, audits, IGJ, wetten als Wkkgz, Wgbo, Jeugdwet en AVG;
• Kennis van en ervaring met de GGZ;
• Je kunt overweg met Office365, MS Teams etc.;
• Sociale vaardigheden zoals het kunnen luisteren, tact en hulpvaardigheid zijn van belang;
• Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
• Bereid te reizen naar verschillende locaties (met name Breda en Halsteren).
Wat wij jou bieden:
• De functie is ingeschaald in FWG 50; salariëring is afhankelijk van opleiding en ervaring.
• 8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld.
• Een contract voor 24-28 uur per week.
• Jaarlijks €500,- (bruto bij fulltime dienstverband) te besteden aan extra salaris, opleiding of verlof.
• Je standplaats is Breda/ Halsteren en thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
• Je kunt flexibel werken op verschillende locaties en ook thuis.
• Een uitdagende functie met een diversiteit aan taken en verantwoordelijkheden.
• Je komt in een team met 8 collega’s die open, informeel en collegiaal met elkaar omgaan.
• Kies je voor de Viersprong dan kies je voor een platte organisatie, waar ruimte is voor initiatief, ambitie en creatieve ideeën. Je begint met een aanstelling voor bepaalde tijd. Zijn we goed op elkaar ingespeeld? Dan gaan we samen verder met een vaste aanstelling!
Word jij onze nieuwe collega?
Enthousiast geworden? Aarzel niet, reageren kan t/m 4 oktober! Wil je eerst meer informatie of heb je nog vragen? Marieke van Geffen, manager Bestuursbureau/bestuurssecretaris, je graag te woord. Ze is te bereiken via 06-23033326.
De Viersprong – De werkgever die je verder brengt
Wij zijn een hoog specialistische organisatie die aan volwassenen en jeugdigen effectieve behandelingen op het gebied van persoonlijkheidsstoornissen en gedragsproblemen biedt. Onderzoek, innovatie en kennisoverdracht staan hoog in het vaandel, door energie te steken in wetenschappelijk onderzoek ontwikkelen we steeds doelmatigere behandelingen. We zijn TOPGGz gecertificeerd en geloven dat onze medewerkers het verschil maken. Blijf jij, net als wij, zoeken naar mogelijkheden en ben je ook nooit uitgeleerd? Dan ontmoeten we je graag!
Meer informatie over ons vind je op www.deviersprong.nl en Linkedin.
De Viersprong verlangt van een nieuwe medewerker bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag.
Solliciteren